nerad 03:58

nu har pika loggat ut!
jag ska göra nudlar und te och se på någon dålig film. D:
jag har inte gjort någonting idag. det är trevligt. det är så sommarlov ska vara. meningslösa!
jag gick upp kl 19 eller nåt. fast jag sov nog inte så mycket för när jag skulle gå och lägga mig (halv 12) så hade bror vaknat och var på hemmfruhumör och spelade hög musik han inte ville sänka (han är den ordningssamma i huset, han som typ STÄLLER UNDAN MIN NECESSÄR KAN DU SLUTA MED DET JAG ANVÄNDER JU DEN, stänger av allt (tv-ar när man bara gått iväg till datorn för det var paus, pappas dator (fast det är bra att han vill spara el, det vill jag ju också, men det är irriterande med tvn)) och städar när folk ska komma på besök. haha, fan vilken jobbig & lång mening. :D:D.ddkoapl,f i alla fall så är jag trött men nu ska jag som sakt koka little cooks nudlar (läser alltid fel :D)!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0