min kärlek till n00bskrivning


jag fullkomligt älskar när n00bs skriver på internet!
deras msn-namn är fyllda med stjärnor och hjärtan och vissna blommor och deras personliga meddelande är i stil med "wow aegerdsffds" eller "änntligän såmarlov!!!!!! dsffds"
det enda de skriver till en är "göres??" eller "okii"
jag älskar de så, jag vill adoptera dem alla och ha en liten n00bfamilj <3
och att inte förglömma! den förevigt lika n00biga smileyn: dsffdsdsffdsdsffdsdsffdsdsffdsdsffdsdsffds

extremt n00bexempel:
smask
NÄR FAEN GÖR MAN ANSIKTSUTTRYCKET dsffds!!!!!!!??!?!?!+0+20+21+0"!=?"!!??!!?!!
JAG MÅSTE FÅ VETA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ARRGH!!!!!!!!!!"""""#!#1


Kommentarer
Postat av: moonislover

JAG GÖR DETM NUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

2008-07-13 @ 01:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0