avföring i min säng

imorse när jag vaknade hade jag en lite kattlort i sängen och mitt täcke var blött.
en hund hade varit och hämtat en bajskorv i kattlådan och lagt den i min säng.
jag är evigt tacksam.
en katt hade varit instängd i mitt rum på natten där jag inte har en kattlåda så den kissade i min säng.
jag är evigt tacksam.

nu för ett tag sen, kände jag hur någonting luktade konstigt.
vi kollade igenom madrassen OCH DÄR
LÅG DET
NYBAJSAT
MOSAT
MOT VÄGGEN
HUNDBAJS!!!!!!!!!11
jag kände hur min frukost ålade sig upp i strupen på mig.
och jag vet nu hur mycket mina djur älskar mig <3


kvarlevorna.

Kommentarer
Postat av: nerad

HAHAAHhHASH JH SPY

2008-07-15 @ 18:22:32
Postat av: pika

MINA FINA TAPETER ÄR NU BRUNA!?

2008-07-15 @ 19:13:05
URL: http://segs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0